سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجو در سایت

Grand Theft Auto IV: Episodes from Liberty City

GTA IV بازی جنجال برانگیزی بود. امتیازات بازی خیره کننده بودند و همه عاشق آن شدند. البته یک سری از افراد بودند که سبک غیر واقعی بازی های Vice City و San Andreas را دوست داشتند. Rockstar فکر این موضوع را هم کرد و برای این طرفداران یک بسته جدا به نام Episodes from Liberty City عرضه کرد و همانطور که از اسم این بسته مشخص است، با یک DLC خاص روبرو هستیم. طراحی مراحل و کارهایی که در این بازی انجام می دادید، خیلی شبیه به سبک دو عنوان قبل بود. زمان بازی هم طولانی بود و پیشرفت های گرافیکی و مدهای جدید بخش چندنفره از مضامین آن بود.

Left 4 Dead 2: The Passing

این DLC مضامین زیادی داشت. بخش Campaign جالب، بخش Mutation و یک سری شخصیت های دوست داشتنی و داستان جالب. The Passing یک DLC بسیار خوبی بود تا دوباره به سراغ L4D2 برویم. هر چند بخش Campaign خیلی شبیه به خود L4D2 بود، ولی به طور کلی The Passing یک تجربه لذت بخش بود.

BioShock 2: Minerva"s Den

هر دو نسخه از BioShock بازی های فوق العاده ای بودند. هر چند که نسخه دوم به اندازه نسخه اول تأثیرگذار نبود، Minerva"s Den سعی کرد کمی بازی را بالا بکشد. این DLC داستان فوق العاده ای داشت و بخش Campaign آن هم خیلی طولانی بود و همه چیز آن به خوبی در کنار هم قرار گرفته بود و دقیقاً همان حس و اتمسفر نسخه اول را به همراه داشت. این DLC نه تنها یک نسخه خوب اضافه شونده است، بلکه آن را می توان به عنوان یک بازی مستقل عالی هم دانست.

Battlefield: Bad Company 2- Vietnam

Map Packها به نظر کمی غیر عادلانه هستند، چون شما پول زیادی را می دهید تا یک Map خریداری کنید و به غیر از آن، چیز دیگری را تجربه نمی کنید، ولی BFBC2 متفاوت بود. Map ویتنام به طور کلی یک سری استانداردهای جالب (اسلحه های جالب، اتمسفر گیرا و از همه مهم تر یک اکشن ویتنامی) به بازی اضافه کرده بود. گرافیک بازی، خیره کننده بود و به عنوان یک DLC این بسته، مضامین زیادی را به نسخه اصلی اضافه کرده بود. طوری که هنوز هم Map ویتنام یکی از جذاب ترین Mapها است.

L.A. Noire: The N@ked City

L.A. Noire به خودی خود یک بازی فوق العاده بود و یک DLC شاهکار مثل The N@ked City هم آن را کامل تر کرد. یک پرونده جنایی جذاب که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین پرونده های بازی هم نام برد. مضامین زیادی هم در کنار این پرونده به بازی اضافه شده بودند و انجام این DLC به تمام طرفداران L.A. Noire پیشنهاد می شود.

Fallout 3: Broken Steel

شکی در عالی بودن Fallout 3 نیست و تعداد بیشمار DLCهای آن طرفداران این بازی را سال های سال با مضامین جدید به خود جذب کرد. در میان تعداد انبوه DLCها به نظر Broken Steel بهترین آن ها بود. بخش Campaign این DLC خیلی عالی و لذت بخش طراحی شده بود و مراحل آن با فاصله زیاد بهترین مراحل DLCهای Fallout 3 بودند. هر چند داستان بازی به اندازه بازی اصلی جذاب نبود و بعضی از باگ های بازی نیز همچنان در این بسته وجود داشتند، ولی بدون شک Broken Steel فوق العاده سرگرم کننده بود.

Borderlands: The Secret Armory of General Knoxx

بهترین چیزی که در مورد The Secret Armory of General Knoxx می توان گفت، قیمت ارزان آن است. بنا بر همین قیمت، Level Upهای جدید، اسلحه های جدید و وسایل نقلیه جدید و دوباره اسلحه های جدید را در بازی می دیدید. تصور کنید به لیست دیوانه وار اسلحه های بازی یک سری اسلحه جدید دیگر هم اضافه کنید! طنز و اکشن بازی هم خیلی جذاب بود. هر چند تمام DLCهای این بازی جذاب بودند، ولی هیچ یک به اندازه TSAOGK خیره کننده نبود. Zombie Island of Dr. Ned هم یک DLC جذاب از این بازی بود و هرگز نمی تواند به اندازه TSAOGK جذاب باشد.

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles

The Elder Scrolls IV به اعتقاد بسیاری، یکی از بهترین بازی های تاریخ است. طراحی مراحل بی نقص، محیط اعتیاد آور و بزرگ. Shivering Isles دقیقاً همین مضامین را دنبال کرد. یک محیط بزرگ برای اکتشاف، مراحل اصلی و فرعی هیجانی در کنار یک داستان دنبال کننده. این بسته بدون شک ارزش های زیادی به بازی اضافه کرد و می توان از Shivering Isles به عنوان یکی از بهترین بسته های اضافه شونده یاد کرد.

Red Dead Redemption: Undead Nightmare

چه کسی زامبی ها را دوست ندارد؟ ترکیب زامبی با Red Dead Redemption بسیار بامزه بود. در ابتدا خیلی عجیب بود، مثل روزهای اول حضور زامبی ها در Call of Duty، ولی کمی که بیشتر در بازی پیش می روید، متوجه می شوید که قضیه آنقدرها هم عجیب نیست. Undead Nightmare بازی اعتیاد آور و پر از لحظات بامزه و سرگرم کننده بود. طراحی مراحل هم با اینکه با یک DLC روبرو بودیم، عالی بودند.

Mass Effect 2: Lair of the Shadow Broker

مسلماً Mass Effect 2 یکی از محبوب ترین بازی های این نسل است. DLCهای زیادی هم برای این بازی عرضه شدند. هر چند Overlord آنچنان جذاب نبود و Arrival هم یک DLC نا امید کننده بود، ولی Laird of the Shadow Broker یک سورپرایز بزرگ بود. اتمسفر فوق العاده ای بر این DLC حاکم بود و داستان آن هم جذاب بود و مبارزات هیجانی زیادی هم در آن وجود داشتند. این بسته شامل دو Boss Fight بود که می توان از آن ها به عنوان بهترین Boss Fightهای Mass Effect یاد کرد.


کلام بزرگان : خداوند، تباه کردن مال، پرسش بسیار، و قیل و قال را دوست ندارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]