سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجو در سایت

کانتر استرایک

Counter Strike محبوب ترین نسخه ویرایش شده بازی در دنیاست که بیش از 10 سال است در اکثر مسابقات حرفه ای دنیا وجود دارند و علاقمندان بسیاری را جذب خود کرده است. Valve، تولید کنند کانتراسترایک آن را به عنوان یک حالت از بازی Half-Life در سال 1999 عرضه کرد. در کانتراسترایک یک تیم به عنوان تروریست وظیفه بمب گذاری و تیم دیگر بعنوان ضد تروریست وظیفه مانع شدن و یا خنثی کردن بمب را برعهده دارند. حال Valve قصد دارد نسخه جدید این بازی را با عنوان Counter-Strike: Global Offensive در سال 2012 منتشر کند.


Valve اعلام کرده که Global Offensive را برای پلتفرم های مختلف از جمله PC, Mac, PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه خواهد کرد. CS: GO قرار است: نقشه ها، اسلحه ها و حالت های جدید داشته باشد.

Valve چند سال پیش نسخه جدیدی از کانتراسترایک را با نام Counter Strike: Source و برروی موتور Half-Life 2 منتشر کرد که به اندازه نسخه اولیه محبوب نشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه جدید Counter Strike به اندازه نسخه اول محبوب خواهد شد و آیا می تواند جایگزین Counter Strike 1.6 شود.

آیا شما هم تا به حال کانتراسترایک بازی کردید؟ در مسابقات حرفه ای شرکت کرده اید؟ نظر و تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.


کلام بزرگان : دانشمند با دل و فکرش می نگرد . نادان با چشم و دیده اش می بیند . [امام علی علیه السلام]